Wednesday, May 6, 2009

tag by yazithh su anaz n azie.

azie x tag aku pon.
tp aku nk amek jugak.
bule?
x bule pon aku da amek.

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
nk bwk mama n baba g haji baru pikir nk wat bende lain
contoh cm derma,shopping n beli ape je aku nk.

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
kalau ek..x kn kot..klu jd pon ok je..haha.

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
mmg x la kan..bodoh pe nk bukti cinta sampai cm 2..
dlm islam kn bedose bunuhdiri.

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus?
mampos r...ade aku kesah??

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
aku akn tntg abes abesan nk ayep sorang je.

6. Kalau tiada lagi hari esok?
x de la luse..hahaha..


7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
nk simbah acid kat muke die...

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda-benda pelik?
bole ke aku msk??x confident aku...

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
seruan illahi..kne terima je la..

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
SITI NURHALIZA! sgt suke suare die oke!!

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
ish bole pulak nk bg lesen bunuh2..tamaw r bunuh2..

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
time kasih..klu ikhlas la..
klu x..x yah puji oke!

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
x kot..tamaw la..pnt da sakit2 ni..

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
terima ng aty yg t'buke la.

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
sanggup!biar org lain hepy x pe..yg pntg org yg aku cinta hepy jgk!

16. Kalau anda memenangi anugerah, dan anugerah apa yang anda inginkan?
wanita paling montel di abad ini..hahaha..

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
italy..bwu dpt anak muke cm model..

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
redha...da tertulis takdir mmg mcm 2..

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
mampos x layan!

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
die x tag pon..aku amek je..klu tp aku suke bce blog mereka!

21 : Sekarang aku tag :
sape2 je ase nk tag silekan.
aku pon amek je..
hak3..

No comments:

Post a Comment