Wednesday, May 6, 2009

perempuan cm sial itu!

hahaha..
dlm bas pon sempat agy aku update blog nih an..
nk story ckit ni psl org sblh sit aku.
cm haram perangai dorang due ekor.
ha kan aku da gelar mereka cm binatang.
aku x rse mereka couple.
sbb dorang pggl kau n aku.
tp mereka ni sgt poyo.
pandang2 org then kutok2.
ape punye manusia la.
klu kutok 2 blkng2 n senyap2 x pe.
ni dpn2.
mereka ni aku rase student yg stdy di kuala lumpur.
ape da megah sgt ke stdy di kota yg besar e2..
padahal org kampong.
bkn mahu perlekehkan mereka org kampong.
tp perangai n minded mereka yg membezakan samada mereka org kmpg or bndr.
sbb da terlampau geram n menyampah dgn perangai merekalah aku coret kn rase hati ini.
aku t'dgr perbualan wanita e2 ketika menjwb pggln telefon.

Perempuan: mak akak da naik bas ni.best nye dptbas due tingkat.da lame akak nk naik.
nmpk sgt kebatakan die kat c 2 oke..
cm haram taw x.
ni yg ase nk mencarut bnyk2 ni.
tp aku tade mood nk lyn org cm 2.
nk kutok aku?
silakan.
mampos aku x layan!
hak3..

No comments:

Post a Comment