Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu! MAMA..




bonda,mama,ibu,mak,umi,mummy...
bnyk panggilan ait kte pggl org yg lahirkan kte.
ROSNI BT HUSSIN
yup!die mama kuh.
sgt sporting.
sgt besh.
kau mama kuh sampai bile2.
tade sape leh ganti tmpt mu.
klu ade yg nk ganti sila langkah mayat aku.
ya.aku nakal.aku degil.
tp kau tetap sabar dgn kerenah ku.
aku igt kata2 mu yg m'buktikan aku anak mu.
"sampai relah burid aku lahirkan ko senang2 je org nk ckp ko bkn anak aku."
ya.ramai x caye aku ank ko.
mgkn muke kte dan warne kulit berbeza.
tp aku taw kau mama ku.
kau tetap mama yang terbaek.
dlm sproting pon kau tetap bagi aku didikan yang sempurna.
ma,kau tetap dihati ku sampai bile2.
thanx lahirkan aku di dunia nih.
u're da best among da best!
**************************************************************
yg ni bakal menjadi IBU!
congrat's anyah!

No comments:

Post a Comment