Sunday, April 19, 2009

sabtu yang memenatkan!

da la blk lewat mlm td.
pg nih bgn awal weyh.
sabil suda kejotkn saye.
bgn la sya!
ye aku bgn.
mandi dan teros siap.
sabil sudah tggu aku.
aku igt aku je lmbt.
upenye ayu lg lmbt.
siot tol!
mane kte??
amek aja kat umah mak long!
wah..
umh maklong die kenduri.
mkn free siot.
dr umh maklong die kami teros ke Time square.
beli tiket dulu weyh.
cte knowing!
jln2 dlu meyh.
wyg pukul 4.
wah ade bdk2 OIAM r.
mari tgk jap.
ade artis gak.
dafi,shahila n ayu OIAM.
siap dpt minom coke free 2.
weyh x sdr da kul 3.50.
jom beli popcorn!
pergh.mmg best cte 2.
aku bg 4 stgh bntg..
abes je tgk cte kami pergi ke car park.
mhl gler park kat cnie.
byr je la..
maw kemane lg nih??
MAKAN!!!
x sangke mse cpt je berlalu dah kul 10.
weyh anta aku pulang aku penat!
penat tp best!!!


ayu dan aku.
diumh maklong!


aja si senget!


ayu n our driver!
sabil.thanx coke!

cm ni lah!!

SUB!

mkn time!

No comments:

Post a Comment